onsdag, maj 14, 2008

Databasproblem

Vi ligger just nu nere för stora problem med databasen. Vi får kurrupta tabeller men vi kan inte hitta den direkta anledningen. Vi letar dock vidare.

För mera aktuell och tydligare info titta in på vår IRC kanal.
Klicka här för att komma till vår kanal. (kräver dock program typ mIRC)

Uppdatering:
Sidan är uppe för felsökning just nu, databasen är inte uppe. Det går alltså inte att logga in just nu.
Uppdatering2: För er som inte har mIrc installerat klicka här:
http://webchat.freequest.net/
När ni kommer in så skriver ni:
/join #swetorrents
så kommer ni till oss

Uppdatering 26/5: Vi är nu åter online!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Iom att jag inte lagt in "typ mIRC" så hoppas jag att Ni snart är "up and going" snart.

Anonym sa...

Jag får upp inloggningsrutan men det står att det inte finns någon användare med mitt namn och lösen. Vad ska jag göra?

nick6 sa...

Uppdaterade infon nu. Det går inte att logga in eller göra en recover just nu.

Anonym sa...

hoppas inte kontona försvinner pga inaktivitet eller nått sånt

nick6 sa...

Inaktivitetsgränsen ligger på betydligt mer än de dagar vi legat nere nu så den risken är minimal.

Anonym sa...

Fan va skönt blev lite rätt där ett tag att nån hade haxxat mitt konto när det kom upp "felaktigt användarnamn/lösen". =P

Graniten sa...

Hur lång tid kommer det att ta innan det kommer igång?

Anonym sa...

hoppas ni kommer igång snart

Anonym sa...

Jaha, ytterligare en vecka nere.
Tråkigt eftersom Swetorrents är den bästa trackern jag hittade efter att mupparna la ner :-(

Anonym sa...

jag kan inte loga in på mitt konto, eller öppna nytt och inte komma i kontakt med någon , än på detta sätt, hjälp...mvh rut

nick6 sa...

Jag kan lova att vi gör allt vi kan för att vara online ASAP