lördag, maj 05, 2007

Byte av ISP samt felsökning [UPPDATERAD]

Fr.o.m någongång i nästa vecka kommer trackern gå "offline". Orsaken till detta är bl.a. byte av ISP samt felsökning av script m.m.
Sidan kommer troligtvis vara offline i ca 2 veckor när den först blir offline. Hoppas Ni har överseénde med detta.

När sidan dyker upp igen, kommer vi även att offentliggöra vår omtyckta cover sida.

EDIT 1: Sidan är på "G", har stött på lite förhinder under flytten etc.

EDIT 2: Det finns endast EN person som jobbar med trackern, både när det gäller script samt annan administration. Därav detta kan det tyvärr ta lite tid innan man hinner uppdatera denna blogg m.m.
Det enda som kan meddelas i nuläget, är att det arbetas flitigt med att få upp både trackern samt cover sidan snarast möjligt. Förstår att vissa personer (medlemmar) kan känna en frustration p.g.a. dåligt med information. Vi ber om ursäkt för detta.

24 kommentarer:

Anonym sa...

Längtar till ST kommer tillbaka !!! =)

Anonym sa...

lite tråkigt:/

Anonym sa...

Hoppas det går bra för dig BT-loader med felsökning och så. Ser fram emot att se coversidan sen också :D

Anonym sa...

japp ja längtar åxå *från ruippe_tova* ^^. sorry ja e annonym minns inte lösenordet *haha pinsamt* :P

Anonym sa...

Hur långt tid är det kvar ?!?!

Anonym sa...

Nu saknar jag ST för mycket !!! Vill ha !!! Vill ha !! Vill Ha !!!!


mvh
Dezent

Anonym sa...

jag undrar hur mycket längre trackern kommer att vara nere? hoppas snart att den kommer upp i dag,,,, NU NU nähä men Nuuuuu då suck inget händer
mvh Nikesan

Anonym sa...

Lite tätare info vore inte fel :)

20070522

Ackez

Anonym sa...

Hej

Då swetorrents varit nere länge
och jag åker utomlands nu tänkte
jag höra vad som händer med användarkontot?
Jag har ingen möjlighet att parkera kontot som läget är nu.

mvh
stortolla (swetorrent usernamn)

Anonym sa...

Skulle som sagt inte skada med lite mer info..
Känns ju som att de där 2 veckorna gått för länge sen.. // Johnny666

Anonym sa...

ja ! När kommer ST tillbaka ? Gått mycket längre än 2 veckor nu !!! :/ Tråkigt !!! Det är inte roligt att gå miste om den bästa Torrent sidan i världen !!!!!!

Anonym sa...

men var e infon om när sidan kommer igång igen då??? )=

Anonym sa...

Är det bara jag som tycker att swettorents sida har blivit sämmre. Tappat en massa användare därav sämre leech och seed och även sämmre utbud på torrents. Detta värkar bero på allt strul med servrarna folk värkar less på allt strul men jag väntar och kämmpar på. Detta tycker jag är synd för det va en grymt bra sida förr. Hoppas folk kommer tillbaka så det blir en grymm sida igen.

Anonym sa...

Tätare info hade varit önskvärt, varit nere alldeles för länge nu :)

Anonym sa...

Hallå!!!!!! Vad händer? Hur lång tid skall detta ta????

Anonym sa...

Nu har det tagit lång tid, skulle vara uppskattat om ni som håller i sidan kunde ge oss ett besked. Om ni nu är seriösa och vill ha kvar era användare så är det nog gags för lite information.

MVH Svensson

Unknown sa...

Ja, det undrar jag med.

Har de inte tagit ca över 3veckor nu??

Anonym sa...

Jo jag tycker det jag med, tycker att det har varit strul med denna sida länge :( va en sjyst sida förr men nu tänkter man knappt på den. Ofta att nått ska felsökas och sånt shit. Tycker också att det är synd för ni förlorar användare till sidan som laddar upp och leechar mycke typ sånna som mig :(

Anonym sa...

Förstår inte varför det är sånt jävla gnäll. Han som har sidan gör allt han kan för att den ska funka. Sist servern behövde uppdateras så tog han pengar ur egen ficka. Eftersom inte tillräkligt med donationer kom in.

//ViSmuT

Anonym sa...

Gissar att det är GAMEOVER!
hOPPAS DE SISTA DONATIONSPENGARNA KOMMER VÄL TILLRÄTTA.

BT sa...

Vadå "Game over"!?
Om du läser inlägget, så handlar det om en mindre uppgradering av servern, samt annat "fix". *suck*

Anonym sa...

RIP. Hoppas de sista donationerna kom väl till pass!

Nu är det väl ingen som tvekar längre.

Anonym sa...

game over i tell you but no comments!!!

tapper sa...

sha nu har mitt beroendetaki över hoppas det kommer igång non gång